Gdynia Wiczlino – pogryzione meble

Kilka tygodni mediacji zespołu BBN sprawiły, że Pan Piotr odzyskał swoją nieruchomość. Mieszkanie zostało wynajęte dwa lata temu. Na początku nie było żadnych problemów, jednak Pani Dominika po rozstaniu z partnerem, rozpoczęła towarzyskie życie, przestała płacić za wynajem oraz rachunki.

Właściciel wielokrotnie podejmował próby rozmów, wysyłał wezwania do uregulowania zaległości, nie przyniosło to jednak skutku. Pani Dominika natomiast zaczęła za pomocą poczty informować właściciela o tym, że zna prawo lokatorskie i jeśli ma jakieś problemy to musi zwrócić się do sądu o eksmisję. Zaczęła też złośliwie nabijać właścicielowi wysokie rachunki za ogrzewanie przez otwieranie okna w sezonie grzewczym i pozostawianie go w ten sposób na cały dzień.

Bezradny właściciel szukając pomocy rozmawiał z kilkoma podmiotami lecz finalnie uznał, że tylko specjaliści z BBN mogą mu pomóc.

Proste i uczciwe zasady przekonały właściciela do podpisania umowy.

Pani Dominika z nowym partnerem początkowo nie byli zainteresowani rozmową i rozwiązaniem konfliktu. Jednak po kilku tygodniach mediacji zrozumieli, że nie mogą dłużej zajmować nielegalnie lokalu i narażać właściciela na kolejne straty.

Przy wyprowadzce wyszło na jaw, że w mieszkaniu przebywał też pies, który zniszczył prawie wszystkie meble.

Masz problem z lokatorem który nie płaci ? Zadzwoń do Nas . Działamy na terenie całej ! Uczciwie z pełnym zaangażowaniem i do końca.

667-417-710